مراحل عضویت در سایت



گام  1- دکمه حساب کاربری را که در بالای صفحه سایت قرار دارد را کلیک کنید



راهنمای عضویت ایروز



گام 2- ایمیل خود را وارد کنید و روی ایجاد حساب کاربری کلیک کنید



                                            



گام 3- مشخصات خود را در فرم باز شده بنویسید . در صورت تمایل می توانید برای دریافت خبرنامه و یا

پیشنهادات ویژه از طرف همکاران ما دو گزینه  انتهای این فرم را انتخاب کنید و برای ادامه روی دکمه ثبت نام

کلیک کنید


کد اعتبار:
این کد مخصوص خریداران اعتباری و اقساطی می باشد و برای خرید نقدی کالا نیازی به وارد کردن


این کد ندارید.
ولی چنانچه شما هم مایل به این نوع خرید هستید میتوانید برای مشاهده شرایط و نحوه دریافت

آن به لینک مخصوص
صفحه فروش اقساطی و اعتباری مراجعه فرمایید.



  • تکمیل مشخصات کادرهای ستاره دار اجباری است



                                                                                          راهنمای عضویت سایت ایروز



گام 4- عضویت شما در این مرحله کامل شده و یک صفحه جهت مدیریت صفحه عضویت شما در فروشگاه به



شما اختصاص می یابد

ایروز



گام 5- ثبت  آدرس ارسال



بهتر است که قبل از اقدام به انتخاب و خرید کالای مورد نیازخود، آدرس ارسال را ثبت کرده و سپس اقدام به



خرید نمایید، در غیر اینصورت در حین خرید در مرحله آدرس ارسال خرید شما به صفحه آدرس ارسال هدایت



خواهد شد



1- در صفحه کاربری خود روی گزینه آدرس های من کلیک کنید تا صفحه مربوط به آدرس شما باز شود



 



 

 2- مشخصات مربوط به آدرس خود را وارد کنید و دکمه    ذخیره     را کلیک کنید



 



توجه: کاربر گرامی در صورتیکه شما یک شخص حقوقی هستید و یا مدیریت یک سازمان یا شرکت را برعهده



دارید(تعاونی، اداره رفاه خدمات کارکنان، فروشگاه و ...) لازم است که در بخش آدرس،  نام شرکت و شماره 



شناسایی آن را وارد نمایید.



3- آدرس شما در این مرحله ثبت شده  و به شما نمایش داده میشود.



جهت تغییر آدرس و یا ویرایش آن گزینه   بروزرسانی  را انتخاب، و برای انتخاب کالا و خرید از سبد خرید کالا



دکمه   خانه    را کلیک کنید تا به صفحه اول سایت لینک شوید.



 



سوالات متداول: 
1- چگونه از حساب کاربری خود خارج شویم؟

برای خارج شدن از سایت در منوی حساب کاربری خود که در بالای صفحه اصلی ایروز قرار دارد، روی گزینه" خروج" کلیک کنید تا از حساب کاربری خود کاملا خارج شوید

2- چگونه یک آدرس جدید برای ارسال اضافه کنیم ؟

برای اضافه کردن یک آدرس جدید کافیست در حساب کاربری خود ، روی دکمه  "آدرس های من"  کلیک کنید و در پنجره باز شده روی دکمه  "افزودن آدرس "  کلیک کنید و آدرس جدید خود را وارد کنید

3- چگونه آدرس قبلی را که ثبت کرده ایم تغییر دهیم؟

برای تغییر آدرس در حساب کاربری خود ، روی دکمه "آدرس های من" کلیک کنید و در پنجره باز شده روی دکمه "بروزرسانی " کلیک کنید ، سپس آدرس خود را تغییر دهید

4- فاکتور خرید خود را از کجا دریافت کنیم؟

در حساب کاربری خود روی گزینه "تاریخچه سفارشات" کلیک کنید. کافیست روی گزینه FDF کلیک کنید تا بتوانید فاکتور خود را دانلود کنید و یا در همین صفحه، روی "دکمه جزییات"  کلیک کنید و  گزینه "نسخه PDF فاکتورخود را دانلود کنید" را انتخاب نمایید.

5- چگونه یک محصول را به صفحه  علاقمندی خود اضافه کنیم؟

کافیست روی دکمه مربوط به علاقمندی به شکل کلیک کنید تا به لیست علاقمندی شما اضافه گردد. همچنین شما می توانید برای دیدن

محصولات مورد علاقه خود ، در منوی حساب کاربری خود که در بالای صفحه سایت قرار دارد، روی گزینه علاقمندی ها کلیک کنید

6- نحوه مقایسه کالا ها چگونه است؟

در کادر مربوط به هر محصول می توانید برای اضافه کردن آن محصول برای مقایسه روی دکمه   که دکمه افزودن برای مقایسه است،  کلیک کرده و در نهایت با انتخاب چندین محصول می توانید آنها را از نظر اطلاعات و  مشخصات با هم مقایسه کنید

7- نحوه تغییر اطلاعات شخصی چگونه است؟

برای تغییر اطلاعات شخصی کافیست که در صفحه اختصاصی مربوط به حساب کاربری خود (منوی حساب کاربری/ گزینه حساب کاربری)، روی گزینه "اطلاعات شخصی شما " کلیک کنید و تغییرت لازم را انجام دهید 





<< بازگشت به صفحه او ل  << بازگشت به صفحه لینک اختصاصی تعاونی ها  <صفحه عضویت (حساب کاربری)>